Wednesday 8 June 2011

khas untuk warga NR yang baru (diploma student)

asssalamualaikum kepada sahabat NR kami yang baru. So how's life so far being a non resident?  Susah? senang? apa-apa sekali pun, kami berharap pengalaman sebagai NR dapat mematangkan anda dan mendidik anda menjadi warga NR yang lebuh berdikari. Di sini kami ada pesanan daripada YDP JPNR dan amat penting bagi anda sebagai warga NR.

"Kepada pelajar NR terutama pelajar NR Diploma, selamat datang ke Hotline JPNR. beringat bahawa duduk di luar amat berbeza daripada duduk di dalam kampus. semua kejadian yang tidak diingini boleh berlaku kepada sesiapa dan di waktu kita leka. Sekiranya anda ada masalah berkenaan keselamatan rumah sewa anda. sila rujuk kpd Rukun Jiran Tetangga atau JKKK kawasan perumahan anda supaya mereka boleh melakukan pengawasan di kawasan persekitaran rumah anda. dapatkan nombor ahli RJT atau JKKK kawasan perumahan anda. Sekiranya anda ada masalah yg ingin dibincangkan, Hubungi terus Pegawai Pembangunan Pelajar NR iaitu :
  • En.Jazimin - 0165074299
  • Pn.Noorimah - 0166531946
Juga jika anda ada hal emergency seperti keluarga meninggal dunia, anda boleh hubungi terus pihak UiTM untuk proses pengangkutan ke destinasi rumah anda walaupun di waktu malam sekalipun. Duit pendahuluan tiket bas anda juga boleh claim sekiranya anda menggunakan duit anda terlebih dahulu mengikut terma dan syarat. Nombor untuk dihubungi ketika emergency boleh didapati dalam pamplet kuning yg disediakan di PKPNR."

-Mohd Haziq Rahmat-
"YDP JPNR"


"kebajikan NR, keutamaan kami"

No comments:

Post a Comment